Jul 8, 2011

Transformers 3

tadi pas abes je shift, aku tak balek uma. tunggu showtime transformers 3. aku nak tengok dengan membe sekerja aku. kitorang orang pertama yang beli tiket pagi tadi. pasal membe aku tu keje kat bahagian BOC (kaunter tiket). tu pasal la.. haha. ingat nak mintak tiket free kat manager.. tapi cam tak dapat je. pasal transformers tu cite baru. slalu kalau nak mintak tiket complimentary ni kene tunggu pas 2 minggu cite tu show. tapi transformers baru je seminggu.

transformers 1 dulu aku tengok kat wayang. transformers 2 plak blom tengok lagi. transformers 3 baru tengok tadi. best gak ar cite ni. tapi aku rase lagi best kalau tengok 3d. tapi mahal sangat ar. tengok ar nanti aku mintak tiket complimentary untuk transformers 3d. haha. aku malas nak cite sinopsis cite tu kat cni. so sape-sape yang lom tengok tu, gi la tengok kat wayang. kalau rase cam takde duet or kedekut sangat tu, tunggu download je la. hehe. tapi kalau tengok wayang gi best ar. skrin besar... bunyi pun kuat. dapat feel lebih ar.
aku suke plak optimus prime ngan bumble bee. time part autobots lawan decepticons memang syok ar tengok. pastu part sedih lak time autobots tu sume kene tinggal kan bumi. touching gak ar.. hehe

so kepada para kaki wayang and pminat transformers and sape-sape yang takde keje nak wat tu, pegi la tengok transformers 3 kat wayang. takkan kecewa punye... i guarantee you! hehe. jadi promoter filem transformers jap. hehe