Jul 10, 2011

Berhenti Kerja

dashboard da baru ea.. cantik, cantik. tapi aku blom biase g ar nak gune. erm, semalam last day aku kerja wayang. tak sure ar last day ke, atau tak. pasal aku tak decide gi time puase nak kerja lagi ke tak. tengok ar kalau rajin. rindu plak kat membe-membe mbo tu. tapi skang takde mood ar nak kisah kan pasal diorang. nanti ar aku wat satu entry khas untuk korang-korang kat mbo tu ea. hehe

rindu plak dok rumah ni. pagi ni aku bangun kol 6.30pagi. slalu kalau hari kerja, pkul 9 baru nak bukak mate. korang tak rase pagi ni indah ke? sebab takya gi kerja da. haha. semalam jalan-jalan kL banyak tutup pasal ade perhimpunan bersih tu. aku malas nak komen banyak-banyak. nanti kang tak terpasal-pasal termasuk campur lak dalam hal-hal tu.

so, besok hari isnin ea. aku nak tengok wayang~ cite? transformers... lagi. haha. taw la kerja wayang. dapat tiket free je. hari tu aku tengok yang biase punye. bsok nak tengok yang 3d. semalam aku da gitaw bos nak tiket free cite transformers 3d. bos kate die tak leh kuar kan tiket complimentary untuk cite 3d. hQ tak kasik. aku pn merayu-rayu ar kat bos. wat muke sedih jap.. pastu kuar kn air mata sket-sket. eiceh... yang tu takde ar. pastu bos kate, nanti die kasik tiket biase kat aku, pastu die suoh aku masuk je hall yang pasang cite 3d tu. haha. bos aku memang terbaek ar~ ni yang wat aku suke kerja kat situ. yang spoil nye, gaji tak brape masyukk ar. kalau bos naek gaji sket, kompem time raye pn aku sanggup kerja kat situ. haha