Jul 2, 2011

Konflik Dalaman

aku rase cam tlebih emo lak time wat entry smalam... mane tak nye. semalam memang tension gilerr ar. tapi ari ni mood baek sket. so tak la emo sgt. hehe

tadi cam bese la.. kalau da malam jumaat, memang ramai ar orang nak tengok wayang kan. so aku da lali sangat ngan customer yang banyak kerenah ni. nak marah kang nanti diorg report kat manager lak. so simpan dalam hati je la.

kat tempat wayang aku kerja ni memang banyak konflik dalaman. da leh wat crite untuk drama tv3 da. tapi yang taw kisah-kisah nye staff-staff je la. aku pn dari tak nak taw, tak pasal-pasal kene amek taw skali. memang pening ar. orang ni mengate orang tu. orang tu plak mengate orang ni. aku lak malas nak on side sape-sape. so dengar je la konflik-konflik ni. aku pn tak ingin nak jadi plakon tambahan untuk drama diorang ni. stakat jadi make up artist je bleh ar. euwwww~ haha

tapi makin lame aku rase makin seronok keje situ. best pn sebab bleh kacau-kacau membe, borak-borak kosong, dengar gosip-gosip sume... kalau dok uma takde sape-sape nak jadi teman. haha. tapi yang tak syok nye sebab keje memang penat ar. balek pkul 1 lbih. mane tak demam nye cmni. tak kesah la. aku tunggu bos tutup buku akaun 2 minggu lagi. pastu aku resign ar. duet mara pn da masyukk ni~ dapat la bli sport rim nanti. haha!!