Jul 31, 2011

Trans...

Time nak pegi Johor hari tu, aku beli tiket bas Transnasialnol (bukan nama sebenar). Bas aku pukul 8.45 pagi. Aku tunggu bas dari pukul 8.40 pagi.

Aku tunggu, tunggu, tunggu dan terus menunggu. Jam da pukul 9.25 pagi. Aku pn tanya ar akak Transnasialnol (bukan nama sebenar) pasal bas yang aku nak naek tu. Akak tu pun dengan muka yang selambe cakap "Pegi tengok bas kat sana tu. Kalau ade kosong, naek bas tu..."

Aku pn macam "Wat the F***" (you-spell-it right)

Aku pn memaksa kan diri aku naek bas tu. Selamat ade tempat duduk kosong. Tapi seat tu sangat sempit untuk orang yang "GEMOK" (baca:kurus) macam aku ni. Sangat bengang dengan bas Transnasialnol (masih bukan nama sebenar) dan juge akak Transnasional (nama sebenar) tu.

Semua UP! *bace ikrar* Maka Kami! Jangan Naik Bas TransnaSialNol ok! DOWN! *habes ikrar*

To akak Transnasional yang gebu tu, this is FFFF-For you

Pengakuan : Akak Transnasional tu cantik SIKET dari yang digambarkan di atas. tq