Jul 5, 2011

Nak Resign

dengan ini aku secara rasmi nye akan berhenti kerja bermula 10 julai 2011. tapi tak berhenti btol-btol pn. pastu kena kerja balek. haih~ actually tadi aku memang da mintak nak berhenti kerja da. pastu tadi pegi la gitaw manager. manager cam terkejut jap. pastu die kate, hari tu aku gitaw die nak berhenti bulan 9. aku pn terdiam jap. pastu aku bagi la satu alasan yang tak betul dan sangat tak rasional. tak perlu la taw ape die.. pastu manager cakap, "awak takya la resign. awak cuti la seminggu ke, 2 minggu ke. pastu masuk keje balek..." bile aku dengar tu, aku cam tersentap jap. ala bos.. saye nak resign, tak kasik plak. haih~

pastu aku pn cakap la maybe kene cuti sampai sbulan ke. bos kate die tak kisah cuti bape lame pn. pastu die cakap satu ayat yang aku ingat sampai skang.. "kalau staff baek, saye tak kisah. die boleh buat camtu. takya resign pn..." ehm3. ala... buat2 tak nampak ke ayat tu.... ok la. aku rpeat balek.. "kalau staff BAEK, saye....." ok, ok. aku cume nak bold kan ayat yang dah di-bold tu. haha. terbangga jap aku bile bos cakap camtu. last-last aku pn stuju ar untuk masuk keje balek pas sbulan. so dalam sbulan tu, aku nak gi upm, n pegi reunion ngan membe aku. wargh~ tak sabar nak cuti~