Jul 3, 2011

Hilang Suara

lately makin rajin lak aku update blog kan. haha. bukan ape... rse sronok plak bile tules blog ni. dapat ar release kepenatan keje tadi. btw, 2moro aku mintak cuti kat bos. memang tak larat giler ar. aku punye suare pn da laen da. membe kate suare aku da cam nobita. pastu bos lak kate suare aku cam sinyu. ceis!! ade ke patut.. bagi ar kartun yg cute-cute sket. pastu aku wat ar muke simpati kat bos. pastu bos kate "kalau awak mampu, awak datang la besok ea.." aku pn dalam hati "saye memang tak mampu la encik...." hehe.

tadi memang ramai giler giler giler giler giler ar. seat untuk cite transformer hari ni ngan esok da full. BOC a.k.a box office cashier memang tak pena takde orang langsung dari pagi. pas pkul 11 malam baru reda sket. concession lak time show memang pnuh giler ar. tak larat aku nak melayan. ngan kerenah customer gi... samat aku tak hangin tadi. pastu show midnight, bos tolong jage kaunter skali. so senang la sket keje. hehe.

aku tak taw bile fenomena transformer ni nak berakhir. da la asyik kene overtime je... pasni cite harry potter lak. aduyai!! matik jugak aku~ waaaa~