Aug 29, 2011

Kim Hyun Joong

HAH! memule skali, aku nak mintk maaf bebanyak kat sume pembaca post ni pasal posting ni TAKDE kne mgena lgsung pasal Kim Hyun Joong! aku sendri tak kenal sape budak tu... tujuan aku tules tajuk pasal die sebab nak naikkan stats blog aku je. haha. status murahan.. sukatti aku ar. knape aku tules tajuk name die? pasal die antara top searches kat search engine. so, pada sesape yang takde keje dok google pasal die then terbukak blog aku ni, baek korang folo supaye tak tersia-sia sangat pencarian korang. hehe

actually aku takde cite sangat pn. dekat-dekat raye ni, biase la. sibuk sket-sket wat itu ini. aku ingat seblom raye ni sempat ar nak make-over moto beloved aku tu. tapi tak kesempatan kesampaian nye pulak pun. hopefully, dapat la wat before balek u. boleh ar blagak sket. haha *moral:riak itu tak baek*

cmne die leh mnyebok lak kat sini ni...

2 minggu lagi... nak balek u. jumpe buku, fakulti, lecturer.. huah! ape yang lebih seronok drpd tu semue?! azam sem baru... maaf takde azam. wut? oh ye.. mesti la nak naek kn pointer, tak nak skip lecture, bla bla bla. azam yang same stiap sem. da bosan la. Kim Hyun Joong masuk u tak? haha. *tetibe tersengaja menyelitkan name die*

besok last puase. technically, hari ni la pasal da lepas pkul 12. tapi bagi aku besok ialah apabile selepas aku bangun dari tido. camne kalau aku tak tido? takde la hari esok. haha. bengap sungguh! Kim Hyun Joong mesti tak puase! haha! sengaja aku menyelitkan name die supaye posting nie ade ar kaitan sket dengan tajuk nye. haha

aku da ngantuk ar. trimas sudi membaca posting ni. belom raye.. so takleh ucap raye lagik. kad raye aku on the way. nanti da siap, aku kasik korang tengok keyh! smpai sini saje... salam!