Sep 6, 2011

Merdeka Raye

SeLamat HaRi Raye dan SeLamaT haRi keMerdeKaaN ke-54!

dah seminGgu raYe baRu nak waT posting raye. Haha. oK la tu dari takde posting langsung. sebok la kate kn... beraye je keje. haha. pape pn, trime la dulu pantun dari saye :

SamBuT meRdEka, CeLebRaTe RaYe | MeRdeKa diLaunG, maaF diPinTa | dA haBes meRdeKa, da haBes raYe | baRu naK ucaP seLamaT haRi meRdeka & seLamaT haRi RayE :))

best kan pantun ni.. aku leh ganti a.samad said ar. harap-harap die bace ar pantun aku ni. haha
[Vaclav Havel kate : Jangan pernah takut mengimpikan yang mustahil, jika kita menginginkan yang mustahil itu menjadi kenyataan]
tapi tu la masalahnye, aku tak pernah mengimpikan untuk menjadi a.samad said pn. haha

di kesempatan ni, aku nak ucap Selamat Hari Raya. Aidilfitri mulia. Ampun maaf dipinta. Mensuci hening dosa. haha. berlagu plak tetbe. ouh! tak lupe juge nak ucap Tanggal 31, Bulan 8, 57, Merdeka! Merdeka! Tetaplah merdeka, Ia pasti menjadi sejarah~

da la... cakap banyak tak guna *ceh!* korang terima la kad raye dari aku untuk korang-korang eh. tapi boleh tengok je. kalau nak pegang, print sendri la. haha

(klik gambar untuk dapat duet kad raye..huhu)