Sep 29, 2011

da sampai~

ade 10 minit lagi sblom klas work design start. saje nk update blog since aku rase cam da lame tak update blog. btw, aku ber-blogging kat fkm skang ni. so, tak dapat nak sajikan readers dengan karikatur aku *macam cantik sangat je kn*

so, hepi nye bile dapat call dari skynet tadi pagi pasal motor aku da sampai *WARGH!* tapi da' probs is my motor tu jauu tersimpang kat senai nun jauu di sane... bile nak amek nye. pastu aku ter-plan satu plan yang agak jahat. tapi hanya plan je. tak wat lagi... haha. ponteng kelas la tu. demi motor, klas pn sanggup aku ponteng... bukan slalu. hehe

nak tules lagi, tapi taktaw nak menaip ape. thanx for reading mai post anyway. do bace lagi k. if boleh, pakse la kawan follow blog ni skali. meriah la sket aku rase... *ayat sayu* haha. okies la. maw masuk kelas da. do have a wonderful day! :))