Oct 7, 2011

Sticker

weekend ni terase macam banyak assignment. bile mase weekend tak ade assignment? tak pena. so weekend = assignment. scare tak sengaje aku da cipta satu equation yang dipanggil Pdot's Principle xD

note : [ Pdot's Principle states that Weekend = Assignment ]

today sampai tomorrow, bebudak SMI nak pegi jejalan kat tanjung leman. kat mane tu? taktaw la. aku tak ikut pn. knape? sebab-sebab tertentu. haha. takpe la. aku berseronok kat bilik je. hopefully wifiutm weekend ni laju so that boleh la aku mensampah sarapkan mase aku mengupdate blog instead of buat assignment je.

bengang dengan ktc sebab hari tu aku ade hntr borg sticker kenderaan utk mintak cop pengetua kolej. then 2 days lepas tu, bile aku nk pungut balek borang aku, boleh plak die kate tak ade. TAK ADE?! aku taktaw la kalau-kalau staf kat c2 da wat borang aku jadi alas kaki ke. aku ade gak cek-cek kat lantai kalau ade borang aku. takde.

tujuan asal aku sebenarnye nak apply sticker utm je. sebab aku parking motor kat k10. watpe nak sticker ktc. unfortunately bile nak mintak cop pengetua ktc, aku diminta/dipakse/diugut untuk isi borang sticker ktc skali gus meningkatkan kadar pembayaran aku. hampagas.

Penutup : nak pegi amek borang sticker kt ktc. kalau hilang lagi kali ni, jangan salahkan aku kalau besok hujan *memang takde kena mengena*