Sep 16, 2011

Mood : Malas

seLamaT haRi MaLaysia, MaLaySia!! HAHA

da pn berlalu seminggu kuliah. nak kate kejap, tak la. nak kate lame, tak la jugak. yang aku taw, 1st week kuliah da dapat esaimen bertimbun. trimas pade lecturerS sebab sayang kitorang!

hari ni cuti. nak balek uma... tapi,, takde duet. baru seminggu takkan da omsick kot. ceh! yang penting skg, bile motor aku nak sampai ni. rindu da same die... kat rumah tu, taktaw la sape yg menjaga die. semoge sihat-sihat selalu ye motor. miss u. heh... meluat plak. haha

esaimen bile nak wat? rilek la... cuti 3 hari kot. tadi da bukak buku da.. tapi tak paham soalan. plus, buku teks tak beli lagi. camne nak wat esaimen nye. conclusion, esaimen tak buat-buat lagi la. haha

layan cite Big Bang Theory. giler punye cite. aku bukan saintis. aku engineer (to-be). tapi cite tu sangat kompelikeyted untuk difahami. boleh la buat bahan gelak untuk yang ade sense of humor.

hurm,,, banyak yang difikirkan sekarang tapi malas untuk diterjemahkan ke dalam sejibik-sejibik perkataan. aku serba-serbi rase malas skarang ni. nak blaja pn, lagi la malas. ade sape-sape yang masih lagi beraye ke? ou ya.. syawal da nak habes ke. aku baru wat puase 6 sehari je. masih sempat lagi harapan nye untuk diselesaikan moge-moge. OUT!