Aug 23, 2011

Tumblr

Ye. Template baru lagi... Maaf la. Aku cume manusia biase yang sentiasa tak pena puas hati dengan ape yang ade. Sebab tu banyak kali tukar template walaupun tak cantik mane. Just want to keep it nice and simple. Huhu~

Lately, jarang da aku bukak blog. Bukak pn, hanya tukar template, lagi dan lagi. Post baru takde jugak. Haha. So kali ni buat posting yang terpakse. Takde la. Haha.

Actually aku baru buat Tumblr. So skang tengah memfokuskan pada Tumblr tu. Jangan tanye aku, Tumblr tu ape. Kalau nak taw, pegi la tengok Tumblr aku. Ringan-ringankan mouse tu untuk follow skali ye pakcik dan makcik, kakak dan abang sume.

Besides tu, facebook pn da jarang buka. Maaf la rakan-rakan taulan di facebook yang tak banyak mane, aku skang hanya bertwitter je. Kalau di facebook pn, bukan ade orang prasan khadiran aku. Sekadar melukut di tepi ganteng je... Eiceh. Nak berfalsafah pn tak betol. Aku manusia biase je ok.

Lagi satu, sebab aku tukar template pasal nak carik balek button Komen. Nta ape aku tekan sampai button Komen tu pn tak kuar. FYI, button komen tu aku ganti dengan Habuk. So kebanyakan post aku kebanyakannye (atau boleh kate semua nye) korang akan nampak "0 Habuk". Tu makne nye takde orang pn nak komen kat post aku. Aku memang suke syok sendri. Haha.

Trimas pade pembace yang masih membace posting aku lagi walaupn tak bagi manfaat langsung kat korang melainkan hanya membazir 5-10 minit mase korang kat blog yang hampagas ni. Haha. Tu je la nak mengarut buat mase skang. Rindu plak ber-blog ni. Aku hanya suke ber-blog kalau ade something nak tules kat kpale otak ni. Kalau takde, takkan nye aku menaip sampai panjang camni. Da da... Tu je. Haha


Gambar ni racist ke? Haha.