Feb 15, 2012

Certificate Kisah Hampagas

Entry ini khas utk semua pengikut dan pembaca Kisah Hampagas.

Hari ni hari Rabu bersamaan 15 Februari 2012. entry kali ni sangat la special dan istimewanya. aku tahu korang semua mesti dah pernah rase ABC special, nasi lemak special, burger triplet special dan sebagai-bagainye kan... so hari ni korang rase entry special plak. remember this date people!
1st skali tahniah kat semua pengikutS & pembaceS yang setia visit Kisah Hati HAMPAGAS sejak awal pembukaannye pada 3rd June 2011 sampai la sekarang.
tak sangka muda lagi blog aku ni... tak sampai setahun jagung.

anyway, as a token of appreciation untuk semua, posting yang ke-55 ni aku nak meng-award-kan certificate of Kisah Hampagas *tadaa*. bukan senang nak dapat.

right-click kat certificate bawah ni, pastu "Save image as...". then, print out. nanti time interview kerja, kasik tunjuk sijil ni skali dengan sijil SPM, sijil pengakap sekolah , sijil UPSR, sijil sukaneka dan lain-lain sijil korang semua tu.
komfem-komfem punye korang dapat kerja tu, kalau aku yang jadi bos. kalau bos lain, aku taktaw plak. haha.

so, *sambil pakai jubah konvokesyen* terima la certificate ni khas untuk korang~ xD