Jun 30, 2011

Masalah

ingat kn keje wayang ni xde la banyak masalah.. stakat wat popcorn, jadi cashier, kire stok... ape la sangat. aku pun malas nak terlibat ngan problemS kat tempat keje ni.
kena marah ngan bos la.. customer wat kerek r.. tapi nak wat cane. da memang lumrah kehidupan bekerja.

skang ni nak rase marah pun ade, tak puas ati pun ade, bengang pun ade, serba salah pun ade gak. anyway, tahniah kepada aku kerana dapat menjadikan bos smakin tak percaya ngan aku. hahaha
semakin terasa kebodohan plak pada diri ini.

samat ar ade membe-membe yang happening kat situ. bos tu ape nak kisah sgt. da name pn bos. bos aku yg g sorg tu lagi baek... tapi sayang lak, dengar cite die nak blah da dlm 2 3 ari nt.. npe r x bos aku yg sorg tu yg blah.. ceitt!

tapi nak salah kan die je pn xleh gak. aku pn ade gak salah silap nye..
mane x nye.. wat tempat keje cam reban ayam *bak kate bos aku tu la...
tapi setaw aku reban ayam x cmni pn.. haha!

semakin tak sabar lak aku nak resign.. dok uma g sonok.
xde masalah lgsung... takde kene marah..